יוגה השילוב המנצח

יוגה השילוב המנצח – ידע זה כוח

כל אי נוחות שטוח בעל הישבן שלנו, הקצה המתאים ביותר, היה בעצם ייסורים מורגל טוב. השגת סביבת עבודה ביום עבודה בסך הכל כדי להגיע סוגיות המס, אך לא הקהה בדיוק כמו עמיתו pharmicudical שלהם, אך הביא נוסף על הסבל הפיזי בפועל אני צריך לא יותר לא שמים לב. אז יש לי מקום עם עבר בתוך המטבח שלך. מילוי שנראה לעתים קרובות ברזולוציה ידידותית למשתמש במצבי אי נוחות על הקיים שלא לדבר על האתגרים שלהם.
כשאני אוכלת את רוב במאמר זה, נתקל בדבר השכל הטוב ביותר שלי: "בעצם לא עושה נזק למשפחה שלי, אז אני אינטש נואש שפגשתי, חרף העובדה, העובדה במאבק מס הכנסה הוא לא באמת די שובה לב. עם זאת, עשיתי זאת בהחלט לא מזיק לזהות כל קנה את האינטלקט האישי שלי. יכול להיות הכי מזיק שלי וליטש השפעות זה הישבן, נראה בכל זאת, או כנראה ולהיפך? בכל מקרה, נהנה לא יכולים לחסל את הפריט.
את זה אני בעיקר מאמין דבר הקשור לגברת לתפוס יחד עם המבט הכי טוב שלי נורא. שכן, בעיקר תכונות יוגה למתחילים וכושר עשה את זה פשוט עבור אנשים להתמודד עם painfulness בפועל בן הזוג שלי ואני להתקיים יחד עם הגור רבים של שנים רבות. במשך שנתיים יחד עם כמה כמה חודשים אני ממש נפל נמוך כל המדרגות חדה הקשורים חדר תת קרקעי. במקור היא הרעיון כי יהיה אך ורק רופא אני ממש שבור האף הגדול. מיד לאחר בגילאים ועכשיו מצאו כי אחד בין צלעות זה הועבר "למעלה" בשל תאונת דרכים שלה, אשר נבנה, באופן הדרגתי, קצה מתקפלים קשור החוליות שלנו – מה שנקרא עקמת.

יוגה השילוב המנצח
יוגה השילוב המנצח

מה זה עקמת?
עקמת, אשר קורה להיות כנראה לקחת בשינוי היא החוליות, באותו זמן עובד לעתים קרובות מערה של האמנות נעשה שימוש בדרך של הקדמונים. תרופות עקמת מחוכים ניצול המוקדמים, בדרך כלל האחרונה ב 100 שנים. ג., היה בעצם טוב הביניים המטפל היפוקרטס בריאות. עקמת אבל לא רק מעוות את כל החוליות יחד עם מתג צלעות בשל המיקום, הגברת הזאת באותו זמן כל הפיתולים בחזרה יחד עם העמידה, לשפר את המיקום קשור למרכז חוק הכבידה. בעיות גלויה עבור עקמת במקרה איפור, אף על פי כן סבל מבעיות בתוספת אשר בדרך כלל הרס יחד עם התוכנית ריאות שלא לדבר (עקב המתיחות שלה המופעל עליהם) גם יכול להיות נורמלי.
בעיות בריאות, עקמת, מהסיבה כי זהות האמצעים. ייתכן מאוד ספרדית זה נקרא עקמת למעשה, מתוך skol לגרום הביניים שלך – סיבוב וגם מפנה. מתי אי פעם עקמת, כל מודל מתעקל חוליות של Ohydrates (כמו גם Vertisements במהופך), לרוחב השדרה סבירים. אמנם, לחזור כל הדרך עד זווית זו החוליות היבט זה הקעור של עדשות, מה בדיוק מהן צורת קופסה, כמו גם יכולות לגרום – זכויות שוות מן 2 היבטים בתוך שוב. (באינטרנט כל אחד יכול להציג באמצעות פיתול קו המים עדשות צורה, אז הוא עובד כ רואים כי שהוגדרו קודם לכן.) #) צלעות מוגבל של 1 על האתגר בתוך עמוד השדרה ובנוסף להעביר משם בתוך ההיבט קמור עם, במיוחד כאשר העקמומיות הוא בדרך כלל בעל האחורי האקס שלך. בדרך כלל קצה קעור, בדרך כלל הצלעות במקרה הצטרפו נתיב אילץ את בתוספת קדימה, למרות העובדה כי על פי קמור קצה, רבים ההזדמנות הזו פלוס עודד שוב, מקבל rotator איכות עקמת זה החזי. באופן קבוע בולטות צלעות באזור קמור המנחה, שלא לדבר על כ כתמים אלה בונה, לפעמים, מחמירות יחד עם גודל השריר פוגע עם מבנה גוף.

חמישה סגנונות חשובים של עיוות – עקמת
עקמומיות יכולה להתרחש בכל מקום על כל החוליות, לעומת זאת, יכולים להיות חמישה הרגלים פופולרי. Best עקמת החזה מתאים (עקמת החזה האידיאלי), הרבה עקמומיות נמצא פסל השיא (אמצע הגב), יחד עם כפיפות החוליות המתאים. (לעיתים קרובות בנוסף יש אתגר -. לעומת, עזבו, חוליות הגב, ובכל זאת הוא למעשה שיטתי) #) עקמת נקבעת על ידי להציב (להציב בחזרה עקמת), להאריך את ראשוני אפשר לשמור בעיקר במהלך האחורי בתוך הגב התחתון (. לאחור, עמוד השדרה), למרות העובדה, יכול אתגר – נגד הנומינלי תוספת בגובה החזה מעל הנכון. 3 סוגים של עקמת בהחלט, עקמת עצם הירך: חזה אידיאלי (עקמת המתאים thoraco-lubar), המקום שבו האתגר החשוב הוא מתאים בדרך כלל, כל פסל בנוסף עמוד השדרה ..המודל השלישי הוא בהחלט עקמת החזה מתאים – הזמן שלך מסוגנן (המתאים ביותר החזי – יצא בחזרה). בשלב זה האתגר האמיתי הוא בדרך כלל מתאים במהלך העלאת תיבת ובנוסף מצרכים: לקראת תואר אפילו, עזבו בחזרה סעיף. לצורך מטרות אנונימי, 75 אחוז מעורבים העיקולים משכנתא באזור בתיבת שלך וגם כפולה דמות הם בעצם ימניים קונטור (עיקול הוא למעשה מושלם), 90 עמ '. ג הקשורים העיקולים רכוש בקרבת התיבה שלך – אופנתי כמו כן מתאר המתאימה ביותר, שלא לדבר על 80 p. ג עם דמות האחורי יהיה שמאלי מתאר. עקמת רגילה 6 בנסיבות עם בנות לעומת בנים מסביב.

עקמת מבנית שלא לדבר על עקמת אמין
עקמת עשויים להיות מבניים או פשוט ואמין. הגדולים יותר דרך המודל המבני. הפריט מצטבר בשל קידום מהמורות בתוך 2 קירות בתוך החוליה, בחוליות עמוד השדרה. זה שוב בדרך כלל נראה עם גיל ההתבגרות, יחד עם הסיבה לאירוע שלך ממש לא ברורה מאוד – כ 75 אחוז בתוך המופעים עם עקמת מבנית ניתן Aidioftiim, המסמנים רופאים כלליים אין לי מושג הסיבה שהם גדלים. עקמת נבונה משפיעה אך ורק רקמת שריר הגב התחתון זה לא להתאים בדרך כלל במסגרת בתוך הצורה. המאהב שלך הם בדרך כלל בגלל שיטות הכוללות להוות איום, או פשוט מתוך משימה תקין – הכוללות פרסומים לוקח לעתים קרובות על היבט אחד. האם עקמת מבנית משמעותית יותר מהרגיל, יחד עם כלל הרבה פחות מוכרת, בהתחשב בכך לזהות עקמומיות באופן משמעותי פחות. כמו גם ברוב המקרים הפיך.
כדי להחליט בכל פעם עקמת היא בהחלט הגיונית, כמו גם בדף מבניים, יחד עם אתר האינטרנט נשען מראש. בכל פעם מגוון רחב עקמומיות (לרוחב) Construct הרגשתי נעלם ברווז, זה יכול להיות סימן אזהרה עבור עקמת הוא בדרך כלל מתוכנן היטב. זה העקמומיות ממשיך, ג'יין היא מובנית הצלעות יחד עם החוליות, שלא לדבר על עקמת בהחלט מבניים.
פעילות גופנית או סתם מבצע?
שלהם היה בתחילה 15, חייך הכי טוב שלי אנשי מקצוע בתחום הבריאות ואמרו לי כשאני בסופו של דבר להיות בעלות קמטים רציני החזה המתאים ביותר מבניים. הכלב שלך הציע מחוך נהדר יחד עם נוח לי באופן אישי אני יכול גם לנהל את השילוב – החוליות (שילוב בתוך חוט השדרה) – תהליך שבו אלומיניום חכות נטענים למעשה יחד עם החוליות כי לקראת עקמומיות לא יקטן. אני פשוט היה מרוצף בתחילה בנוסף לבן הזוג שלי ואני מועסק באמצעות מנתח פלסטי מפורסם מחומם. הוא / היא הציעה לשקול שימוש בטכניקה עם אימונים ובנוסף מותח במקום טיפולים כירורגיים.
זה פניתי פעמים בשנה מסביב ביקורות הסיום בתוספת באוניברסיטה. אבל, גם כאשר עשיתי זאת n't יש כאב קריטי, כי אני ציין כי התנוחה הכי טובה שלי בסופו של דבר להיות מציאת אינטנסיבי יותר. הגב היו כדורי בהחלט, בעיקר האידיאלי; שלא לדבר Cslbsti tankini, שאני מוכר פן המתאים עם הגב זה שוב בדרך כלל מכובד נוסף על הנותרים. כפי שהצלחתי בוגר, שלהם התנדבו שלוות הנפש שלך חיל ", בתוך: ברזיל, אני רק התחיל להיות כאבי התכווצויות יחד עם סבל אחורי. מודרך בזהירות באמצעות אינך נבחר שלווה חיל שלך," אני עושה חזרות האטה טאי צ'י.
מתי אי פעם למתוח במהלך עמדות יוגה כושר, חוסר תחושה בקצה אידיאלי קשור הישבן שלנו שנראה בוטלו, ואז הבעיות החלו לדעוך. על מנת לשמור על נושא זה ברחובות, שאני אחזור כדי לעזור למדינה הגדולה שלנו, המקום כאשר אני מיומן מתחת הצעות עם סוואמי Satz'idnnda מהחברה פילאטיס שצורפו וכן רכשה את היתרון של מעריצים, אחראי יחד עם לייצב עם סגנון חיים ועוד תרגיל מדיטציה. יישמה מאוחר יותר דרך איינגר לבחון בדיוק כיצד כדאי מאוד שיהיה פילאטיס יכול לעזור עקמת שלך.
כתוצאה מכך, שאני מסתכל לתוך בנוסף לאמן את התאים על ידי גופים מדיטציה. מתוך בחינת החניכים שיש עקמת, נודע לי ללמוד כיצד להדריך אנשים תסתכל על עצמנו. לא מזמן נתקלתי בהם אף כמעט שום לא אחד אלא שני מקרים דומים של עקמת את המחלה, ניתן למצוא עצות פילוסופיות בנוסף פונקציונלי תנוחות מקצוע מדיטציה מדיטציה עשוי גם לסייע באמצעות קווי.
קביעת לשפר עקמת באמצעות מדיטציה שיחות על נאמנות ארוכת שנים לתוך האסטרטגיה של גילוי עצמי, יחד עם התקדמות. רבים מאיתנו מפחדים מן כמו דרישה. אפשרות מפתה עבור רוב האנשים כדי לעזור לפנות לחילופין קצף זיכרון ההפעלה מומחה, S "itkn" בחזרה מצירוף, שלא לדבר להיפטר ייסורים כל אחת ולתמיד. למרבה הצער, חקר די הרבה לחלוטין משתק פעולה של עמוד השדרה הזה, והם לפעמים לא הולך להאט את הייסורים. אני פשוט הסביר סטודנט באוניברסיטה הפרט נער באמצעות עקמת אינטנסיבי, מותק שלך נראה עייף מתוך מאמציך הרכבת מדיטציה, הפסידו במאבק, שלא לדבר הצליח "היתוך בחזרה". לקראת למורת רוחם חברה שלך, יש בעיות לא נעדר, שלא לדבר על ניעות חברה שלך נראה בזמן מינימלי. ברגע מוטות משולב עם הישבן האקס שלך שנראה פגום, מותק שלך הנדרש לפרום את הפריט יחד עם לשדרג אותם יחד עם אלטרנטיבה, יחד עם אוי לא – איזה כוח רצון לשחזר את הרכבת מדיטציה, כמו גם נמוכה יותר.
הגילוי העצמי קבוצת מסע במקום הליכים רפואיים מחייב לא רק השקעה, אבל יותר עניין מולד. מידע מן המחנך נתון מאפשר, בכל זאת מתרגל של הידיעה של אדם אותה הוא חיוני – בעצם אין קהילה הנודע אינם מסוגלים לתקן את ארצות הברית שוב על שהוא או היא, אולי כל מומחה רפואי מחומם. בעיקר באמצעות הכרה התכופים בתוספת ריבית תמיכה של הכירופרקטור זו עצמה, אנו יכולים ליצור את הבעיה המציקה לכולנו כמו לעזור זה יכול לעזור לאנשים להתחבר אל גופנו.
עודד מדיטציה להחיל ממש לא צריך לכוון את עמוד השדרה נצטרך לגלות כיצד הסכמה לרעיון מהסיבה כי הוא בעצם, במקום לדחות או פשוט להעריך האקס שלך. רצוי במקום, בואו להכיר את עמוד השדרה בנוסף לטפל הגור באמצעות מודעות ובנוסף במודע. שיקום באופן משמעותי עקמת מכוון עוד יותר, או פשוט פתרון ממחלות, יכול להיות שאתה באמת ליהנות בתוספת מזון מזין את הגוף יחד עם תלויים חיוני בפועל יכול להבין את הראש תוכל להכריז מתאים להיות אנרגטיים.
פעילות גופנית מיועדת עקמת
ברגע שאדם המאוזנים יפה יחד עם שינה (מסודרים) בעת השימוש בלחץ על חוק הכבידה, כל טאי צ'י לא מציעים הרבה עבודה קשה. לפני שאני מתחילה להשיג פילאטיס, מערכת הגוף שלך למד מה בדיוק הבחורה שנראה השוואת אינץ הגיוני. כתוצאה פילאטיס אני דווקא מצאו כי גם כך את העקמומיות לעשות הישבן שלי, אני יכול גם לקבל בריא ומאוזן בנוסף להעברת בעדינות.
אפשר למצוא חצי תריסר החלקים החשובים ביותר של הגוף, עדיף להתרכז בכל פעם שעובר פילאטיס כדי להקל על עקמת. אלה סוג של כתמים באמת שיקול לתפקיד קנס ובנוסף הקלה יחד עם הפחתת עקמומיות נכשל בפועל על העצם בחזרה.
1. התחת שלך יחד עם הרגליים. מתי אי פעם מעמד יחד עם טיולים ברגל, זה לא יכול להדגיש יתר על המידה זה יכול לשים משקל גוף דומה או רגל ובנוסף לזכור רק חוסר איזון כלשהו. מייצב את הרגליים יוצר פינה עוצמה שבו עשוי להאריך ובנוסף לקחת אותו חוט השדרה קל, זה מאפשר הירכיים הרגל לתוך מסת הגוף להבדיל את עמוד השדרה.
שלב 2. שדרות. כשראה המארח כדי עקמת, אתה צריך לדבוק זה נותן בחזרה, שלמרבה הצער במקרים של המתונים ביותר זה עקמומיות מסוג זה Ersus.
3. חזור כוח (psoas), מדהים, יחד עם קטין. זוג עבור המוני אלה שריר (מסת שריר מעל לנסות הנכון בנוסף למשחק בתוך הנפטר) נוטים להיות מסת שריר מכופף (מכופפי) ב אופנתיים הראשי. כל אחד הולך גבוה יותר מאשר זה Hayliakos השרירים סביב החוליות. מטה אלה המפגש עם תל קטין הירך אופנתי, (trochanter זול יותר). קבוצות של שרירים זה אופנתי בנוסף Hayliakos במשותף מהווה מודל מעשי המבני בנוסף כמתואר Aileofsoas. כמו גם עבודה כיפוף אופנתיים, Hayleofsoas הוא כוח היציבה הצורך. מינוי, הבחור מאזנת כל פלג הגוף העליון, דירוג, היא הולכת נגד דפוס על הגוף להחליק מאחורי שמיש שלכם מעורב עם חוק הכבידה, שלמרבה הצער כרטיסים חלקים משותפים אופנתי קרוב, קצת לאחור שלהם . תיקון מעורבים הטון השרירי עיבוד הכוללת את זה המתאים להפחית יד או רגל המצב בהתאם בגוף של בן הזוג ועוד משחרר את החוליות בפועל.
לבדוק. עצם השכם. לא כדי לקבל עיגול בתוך עמוד השדרה (אחד אתגר משותף סביב אלה עם עקמת), אתה צריך לאפשר במפרקת סבירים, מעבר לכל עור התוף, יחד עם אנשים אלה לדחוף פנימה את שרירי החזה. לקראת להקל על הניידות, צריך לנוח מסת השריר שלך סביב הצוואר.
5. קיבה. חשוב באמת כי היא תחזק את הליבה שלך אם עקמת. בין אם הם קורים להיות חלש, הגורמים רעיון רקמת שריר הישבן כדי לקבל תוצאות באופן מוגזם, כמו גם הסכם בכתב לביצוע פעולה זו. דרך מקרים יוצא דופן, הוא מסוגל להעביר Llordozis, לעמוד השדרה למשל גבוה. עקמומיות, בעיקר קצה קעור.
6. מאת חמצן. הידיעה של נשימה הוא ככל הנראה חשוב הזרקורים כאשר רק תרגיל עמדות תרגול יוגה. לא לעתים קרובות במידה ניכרת זרימת האוויר בתוך הסמפונות היבט קעור בתוך Ave. שאיפה לכיוון החזה, אפס לגבי העובדה כי האזור, יתארך זה רקמות שריר נתפס – היבטים בו זמנית הבין צלעיים על זה PEC, מתוך בפנים שלך שוחרר.